• 1395/10/19 - 09:49
  • تعداد بازدید خبر : 37
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
به همت کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به انجام رسید؛

تحلیل محیط داخلی دانشگاه برای ترسیم برنامه راهبردی حوزه روابط عمومی

به منظور تدوین نقشه راهبردی روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح روز سه شنبه در ششمین کارگاه کارشناسان حوزه روابط عمومی، محیط داخلی دانشگاه برای ترسیم برنامه راهبردی حوزه روابط عمومی، ارزیابی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ غلامرضا عبدالله زاده - مدیر روابط عمومی وامور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ابتدا ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم(ع) و آغاز سال نو میلادی 2017، صلح و آرامش و برچیدن ظلم و استکبار را در جهان از درگاه ایزد منان خواستارشد.
عبداله زاده با اشاره به برگزاری کارگاه های توانمند سازی ویژه کارشناسان و رابطین حوزه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را در ماه های اخیر، مثمر ثمر خواند و از تعامل و همکاری رابطین واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر کرد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی، یادآور شد: در دومین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که با حضور وزیر بهداشت دوازدهم دی ماه سال جاری در تهران برگزار شد، تقدیر وزیر بهداشت از تلاش های اطلاع رسانی مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، سازمان ها و معاونت ها در خصوص طرح تحول نظام سلامت، خود نشان دهنده جایگاه والای روابط عمومی ها است.
مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه ضمن قرائت سخنان دکتر هاشمی- وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، روابط عمومی هر سازمان را آیینه تمام نمای آن سازمان عنوان کرد.
وی در پایان به منظور پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیشرو بودن در بین دانشگاه های نسل سوم و تحقق چشم انداز روابط عمومی و بین الملل دانشگاه، تعامل و همکاری بیش از پیش کارشناسان و رابطین روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان را خواستار شد.
 
دکتر فردین مهرابیان - رییس دانشکده بهداشت نیز ضمن ارایه گزارشی از عملکرد دانشکده بهداشت، آرمان سازی، ارایه ی راهکار مناسب برای رفع مسایل و مشکلات، خلاقیت و نو آوری، تفکر سیستماتیک، مسوولیت پذیری، تعهد به انجام کار و مدیریت زمان را از ویژیگی های روابط عمومی موفق عنوان کرد.
در ادامه طلعت کاویانی – مسوول امور رسانه و شبکه های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اندک دانشگاه های علوم پزشکی کشور است که نقشه راهبردی تدوین کرده است، در این خصوص ضرورت آشنایی با اهداف و برنامه های مسیر را لازم دانست.
مدرس ششمین کارگاه روابط عمومی در ادامه ضمن تشریح و تبیین کلیات برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هدف از برگزاری ششمین کارگاه را تدوین برنامه استراتژیک روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با مشارکت و همکاری کارشناسان روابط عمومی و رابطین واحدهای تابعه دانشگاه عنوان کرد.
کاویانی در پایان با اشاره به این که هر واحدی در دانشگاه برای رسیدن به چشم انداز و صعود به قله های تعالی مسیرهای متفاوتی دارد و قرار گرفتن در این مسیر، ساز و کار خاصی را می طلبد، گفت: برای تحقق چشم انداز 1404 باید هر واحد پس از تدوین برنامه استراتژیک، وارد گام برنامه ریزی عملیاتی شود. در این خصوص، جایگاه واحد روابط عمومی برای همسیر کردن 15 هزار پرسنل دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تحقق چشم انداز، حایز اهمیت است.
در پایان حاضرین به منظور تدوین نقشه راهبردی روابط عمومی دانشگاه در قالب چند گروه، نقاط ضعف و قوت حوزه اطلاع رسانی را شناسایی کردند و تحلیل محیط داخلی به انجام رسید.
  • گروه خبری : اخبار دانشکده داروسازی
  • کد خبر : 23126
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1395/10/19 09:49