ردیف |
حیطه |
اولویت طرح های نوآورانه آموزشی |
1 |
تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی |
ارتقای عرصه های آموزشی در راستای آموزش پاسخگو استقرار نظام مدیریت برنامه درسی بازنگری کوریکولوم های دانشکده |
2 |
یاددهی و یادگیری |
ارتقاء روش های یاددهی یادگیری در سطح دانشکده آموزش های بین حرفه ای منتورینگ و peer teaching ارتقاء روش های یاددهی و یادگیری در عرصه های بالینی |
3 |
ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیات علمی و برنامه) |
ارتقاء انواع روش های ارزشیابی دانشجو از طریق مجازی انواع روش های ارزشیابی بالینی طراحی نظام های ارزیابی دانشجو ارتقاء و استفاده از روش های متنوع ارزیابی استاد ارتقاء فرایندهای اعتباربخشی برنامه های آموزشی |
4 |
مدیریت و رهبری آموزشی |
پیاده سازی پایش و نظارت بر برنامه های درسی بهبود روش های امنیت آزمون و تدوین دستورالعمل های لازم تدوین چارچوب اعتباربخشی در سطح کلان منطقه |
5 |
یادگیری الکترونیکی |
توسعه آموزش های مجازی و ترکیبی در دانشکده طراحی محتواهای الکترونیکی تعاملی استفاده از شبیه سازی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در آموزش مهارت ها مدل سازی و راه اندازی آزمایشگاهای تخصصی مجازی |
6 |
طراحی و تولید محصولات آموزشی |
طراحی و ساخت سیمولیشن های هوشمند طراحی و تولید نرم افزارهای آموشی مجازی
|